vrijdag 8 maart 2013

Wachten...

Tsja.. het wachten is begonnen.
Alles staat klaar maar de baby wil er gewoon nog niet uit!

Ik heb de traktaties die Floor, Tess en Joep in de klas geven alvast maar gemaakt.. 
Weer van Pinterest gehaald natuurlijk. :)
Ik deed weer eens een poging om zelf een stempel te maken.
Hij bleef 'neutraal' omdat we niet weten of het een jongen of een meisje is.


In het begin deed ik eerst de snoepjes erin om ze vervolgens dicht te naaien.
Maar dat werkte voor geen meter.. ik heb ze eerst voor 3/4 dichtgenaaid, gevuld, en toen het laatste stukje genaaid. Dat ging een stuk sneller. Ik moest er namelijk zo'n 70 maken..



Nou heb ik van de meisjesnaam en de jongensnaam wel apart 
een stempel gemaakt en op klein roze en blauw papiertje.
Deze nieten we er aan als we weten wat het is..

17 opmerkingen:

  1. De laatste loodjes....

    Wat een leuke traktaties heb je gemaakt!
    En nu maar hopen dat je snel jullie wondertje in je armen kan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere traktatie, spannend hoor die laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke traktaties !!!
    spannend hoor

    succes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend!!!

    Poekie wenst je alvast een mooie bevalling!!

    De traktaties zien er zo mooi en origineel uit, super!!

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd duurt dat lang, de laatste loodjes...opeens ben je klaar met je zwangerschap!!
    Wat een leuke traktaties.....

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
    Gezellig weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. spannende tijden! wat een hoop werk heb je van de traktatie gemaakt, wel erg leuk geworden! lieve groet, pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke traktatie heb je gemaakt...wat moet dat een werk zijn geweest, maar het resultaat mag er zeker wezen!!!
    Spannend hoor...suc6 met de allerlaatste loodjes.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zeg die traktaties! Goed om dit op tijd te maken. Nu spannend afwachten wat er gaat komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supergaaf idee die geboorte traktaties. En gelukkig al van tevoren klaar te maken want (weet ik uit ervaring) daar heb je straks geen tijd voor. Suc6 met de laatste loodjes. groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en origineel idee! Nu maar aftellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een werk zeg! Ongeloofelijk! Maar het is super.. Echt heel erg leuk.

    Liefs, Heidi en Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoe erg leuk gedaan en best spannend he, het aftellen is begonnen, lieve groetjes en fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk idee! knap gemaakt zeg, die stempel, ik ga hem meteen pinnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 70?!?! Respect!! Wouw! En zo leuk geworden ook! .... en een dagje later... misschien is beeb er al wel... !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi juffrouw, ik ben ook een juffrouw.....
    Wat geweldig leuk is dit zeg!
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen