zondag 10 maart 2013

Stempels


Nog geen baby :)..
 Maar goed.. geduld!

Ik wou dus al een poosje een stempel maken van mijn 'logo'..
Klinkt wel officieel hè?
Dan heb ik het over het poppetje/meisje rechtsboven..

Ik ben er blij mee!
Ik wil nog visitekaartjes voor de marktjes waar ik op ga staan,
is wel leuk met stempel, dacht ik zo..
Floor vond het helemaal gaaf want zij heeft het meisje getekend.. :)

De `liefs` stempel maakt ik voor de PIF en eigenlijk vond ik hem zo leuk
dat ik er ook eentje voor mijzelf maakte..
 Altijd leuk om op een envelop te stempelen.

14 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke stempels!
    Ik had wel verwacht dat de baby er zou komen op de waterloze dag in de jullie straat.
    Maar het wachten wordt vast heel snel beloond :)

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de stempel goed geluk! Succes met wachten op de baby :-), lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gemaakt, die stempel! Echt heel leuk getekend ook dat mijn meisje door Floor!
    Ik ben benieuwd wanneer je wondertje geboren gaat worden. Suc6 met de allerlaatste loodjes.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een copie van de tekening, wat knap!!! Is inderdaad leuk voor de marktjes waar je dit jaar nog staat.
    Succes met het wachten......
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempels. Je vermaakt je in ieder geval wel nu je aan het wachten bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke stempels! Wachten duurt lang he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wat een geweldige stempels! Uit ervaring weet ik hoe lastig al die kleine details zijn maar beide stempels zien er zo professioneel uit! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes met de allerlaatste loodjes en zet 'm op! Erg leuke stempeltjes heb je gemaakt... Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend die laatste loodjes ! Jullie vierde kind toch ? Ik vond het ook bij onze vierde weer net zo spannend allemaal. :)

    Wat een lieve stempels..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pff wachten haha..
    ik liep van beide kinderen 2 weken overtijd.
    Dat is niet leuk
    je bent het dan zat
    ik ga duimen voor je !! :-)
    xxxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gelukt Marloes! Geef je ook workshops stempels maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie wondertje! We wensen jullie veel geluk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is de baby er?? Prachtige stempels! Hoe heb je dat gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Laatste loodjes, ach komt goed toch wel weer spannend allemaal...
    Leuke stempel heb je gemaakt...:))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen