dinsdag 1 januari 2013

Uitslag give away..

Allereerst voor jullie allemaal een geweldig 2013!
Een nieuw jaar, een nieuw begin..
Dat al jullie dromen uit mogen komen en dan vooral in goede gezondheid.
Ook welkom nieuwe volgers, ik ben blij met jullie!
Ik vind het wel een eer, omdat jullie niet 'verplicht' ook moesten volgen om ook eventueel te winnen.
Het bloggen is echt geweldig, leuke reacties ontvangen, goede inspiratie opdoen.
Ik ben dan niet altijd goed in reacties achterlaten... sorry, sorry. Ik lees jullie echt hoor!

Dan nu de give away...
Ik kwam er later achter dat ik het mijzelf wel een beetje moeilijk gemaakt doordat je kon kiezen.
En om diegene zonder voorkeur nou 2 keer mee te laten doen is ook weer niet eerlijk.
Dus heb ik gewoon alles in een bakje gedaan en hebben de meiden er elk eentje uitgekozen.
 
Dan nu.... de uitslag........ (tromgeroffel ;)

 
 De meiden vonden het heel spannend.. :)


KnutselMar

en
 
 Karin

Gefeliciteerd dames!

Nou kozen jullie allebei voor het lijstje van de 'vrouwen', dus heb ik het maar gehouden op:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Dat betekent dat Karin deze krijgt:

 
 en KnutselMar deze:


Sturen jullie mij even een mailtje?

Fijne avond allemaal...

8 opmerkingen:

  1. oh wat leuk, zo snel een reactie op mijn blogje, dat stimuleert me gelijk weer tot een nieuwe post. dank! en jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. winnaars gefeliciteerd,wij vonden het leuk om mee te doen,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ggeniet ervan winnaartjes want het is zo mooi gemaakt. Beste wensen voor iedereen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marloes,
    Voor jou en je familie natuurlijk ook een heel gelukkig en gezond 2013 toegewenst. En natuurlijk heel spannend vanwege de gezinsuitbreiding!
    Wat leuk dat ik gewonnen heb!! Ik was op vakantie en had daar geen internet. Bij thuiskomst zie ik dat ik jouw give-away heb gewonnen, hoe leuk is dat!!
    En eh...(niet dat ik blond ben...)maar waar moet het mailtje naar toe?
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt hoor!! Ik ben zelf wel blond.. :):)
      Maar uuhh als jullie op het woord 'mailtje' hadden geklikt wist je genoeg...

      Verwijderen
  5. Heej wat leuk!!! Ik had van de week al gekeken of de uitslag er al was, maar waarschijnlijk was ik toen net iets te vroeg ;)

    Ik ga je een mailtje sturen! Nr 2 is ook heel leuk :)))

    Enne, nog de beste wensen voor 2013 natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ehm, ik ben ook niet blond net als Karin ;) Maar ik kan je emailadres ook niet terugvinden????

      knutselmar @ zeelandnet . nl

      Verwijderen
    2. Haha, misschien ben je dan wel blond, maar toch slimmer dan wij...(sorry KnutselMar....). Ik had het echt niet gezien! Maar het mailtje is onderweg.

      Verwijderen