maandag 11 juni 2012

Count your blessings

Deze week werd ik blij van... Mijn verjaardag, vanaf vandaag weer een jaartje erbij, 33 jaar!
Whoe! Volwassen hè. Dat ben ik ook, weet ik, dank je. ;)

Gisteren al gevierd en het was weer erg gezellig met familie en vrienden.
Tot in de late uurtjes... verrassend :)

Ik heb geen foto`s gemaakt want vergeten, maar onze Tess kon het weer eens niet laten...
Kijk en bewonder... hihi




 Zet ze zichzelf nog op de foto, wat een grapjas...


Ik had een heerlijke verjaardag met alles wat ik me maar kon wensen, dank je wel allemaal.
Ik tel mijn zegeningen!
Dikke kus van mij!

Wil je meer blessings zien? Kijk eens bij Anki voor de rest van de deelnemers.
Fijne week iedereen....

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marloes,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ziet er gezellig uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje laat maar van harte! Wat een heerlijk weer had je er bij zeg! Leuke foto's heeft Tess gemaakt, laat haar maar schuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft Tess een geweldige foto van Robbin gemaakt!
    Ze gaat Stefan Schipper vast achterna.

    BeantwoordenVerwijderen