woensdag 4 april 2012

Count your blessing

Waar ik blij van werd afgelopen week was Palmpasen..
Zaterdagmiddag gingen de meiden met hun vriendinnetjes uit de straat de stok voor palmpasen versieren. Althans ze zijn er aan begonnen, en ze kwamen ook wel een heel eind tot de zin op was en ze naar buiten wilden.
Tsja..
Dus zat er niks anders op dat de buuf en ik het afmaakten. En dat was heel gezellig. Beetje kletsen en lekker snoepen..

Zondagochtend met z'n allen naar de kerk, we hadden twijfels of we Joep mee zouden nemen. Maar met zoveel snoep hadden we er wel vertrouwen in. En inderdaad we hebben hem niet gehoord.


Waar ik ook blij van werd was dat het zondag stoffenspektakel in Deventer was!!!
Ik ben er met een vriendin naar toe geweest.
En dit is de buit..


Nogal zoet maar ik had verzoekjes van de meiden dus...
Als eerste heb ik maandag gelijk een rok voor mijzelf gemaakt.
Ik heb het patroon uit het boek van Mme Zsazsa. Het boek is echt heeel leuk! En mijn maat van het patroon past perfect, het zit is net als een patroon wat ik zelf getekend heb.


Deze keer met een stolpplooi, en ja weer met een paspeltje.

Meer count your blessings zien, kijk eens bij Anki.
Daar zie je alle deelnemers.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk rokje! En de stof vind ik helemaal geweldig. Ik heb het boek 'allemaal rokjes' ook aangeschafd dus moet ook eens aan de slag.
    Als ik jou rokje zie dan begin ik zin te krijgen om er aan te beginnen!
    Je hebt een gezellig blog, ik ga je volgen hoor.
    Als je zin hebt kom ook gerust een kijkje nemen op mijn blog! www.tantetonnie.blogspot.com
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen