maandag 26 maart 2012

Count your blessings

Ik zat vanmiddag te bedenken wat me blij maakte afgelopen week, een nogal een grieperige week.
Tess de hele week ziek thuis. Joep werd halverwege koortsig. Ik kreeg het ook zwaar te pakken. Zelfs het lief viel aan het eind van de dag belabberd op de bank. Iedereen had elkaar aangestoken na 'het weekendje weg'.
Behalve Floor, ze huppelde vrolijk de week door..

Wat me blij maakte was zaterdag, heerlijk warm voorjaarsweer. Zaterdagavond bleven 3 vriendinnen van  Floor en Tess bij ons logeren. Alle matrassen aan elkaar op de grond! Het was gezellig! En geen gekibbel en ze sliepen als rozen..


Volgende ochtend lekker ontbijt..


Maar het meest blij werd ik vanavond toen ik thuis kwam.. Ik had post.
Een kaartje van een vriendin, echt een heel lief kaartje met een hele lieve boodschap!
Zomaar, zonder reden..

Dank je wel, Yvette! I feel blessed!

Meer Count your blessings zien? Kijk eens bij Anki


1 opmerking:

  1. Hey Marloes,

    Ziet er gelikt uit en helemaal jij! Heel veel blogplezier, en ik houd je in de gaten hoor...

    Zwaai zwaai! (mama van Laure)

    BeantwoordenVerwijderen