maandag 5 maart 2012

Cirkelrok

Ik ben nou eenmaal van de rokjes en jurkjes, af en toe probeer ik eens een broek maar het zit me gewoon niet zo lekker.
Ik zie hetzelfde bij de meisjes. Eerder wou ik wel eens mijn zin door ze een broek aan te laten trekken, maar ze vinden er ook gewoon niks aan.
Rokjes en jurkjes dus..

En ik wou een cirkelrok, lekker wijd. En helemaal niet moeilijk, het patroon is zo getekend. Ik heb het uit de boeken van vroeger (school) maar zij kan het zo mooi uitleggen..



Ik draaide even een rondje voor de meisjes.. en ik kreeg gelijk de opdracht: Wij willen ook een cirkelrok! 

Het stofje komt van Megastoffen in Rijssen.
Ze hebben daar hele mooie stoffen en veel keus voor weinig geld. Ook in de couponbakken zit heel veel leuks!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten